close
قصص وروايات

قصة حقيقة حدثت في مصر  وتحديدا في حي الزمالك عندما أرادت  فتاة مسيحية ان تتزوج من شاب مسلم .

حواليه فهد تستلم انه لازم يتعاون معه وايه اللي هيبلغ عنه ووعده انه هيدي له جزء من ورشه ووافق سالم لكن رفض انه يكون هو القا@تل وفي ليلة الحادسة وبعد ما طلع جنى غرفته اتأكد من خالي من والده نام فنزل ومعاه الس@كينة

اشتراها مخصوص عشان ينفز بها الجر@يمة ودخل على والده الغرفة وهو نايم وط@عنه بالس@كينة وقبل ما يهرب انه لسه عايش وشاف والده وهو بيحاول يتحرك عشان يهرب منه.

فتخيلوا قدام والدته وهي بتموت فاستمر في جري ورا والده لحد ما ط@عنه في رقب@ته. وبعدها سمع صوت الباب وهو بيخبط فخاف جدا وفضل واقف هو وسلم في مكانهم من غير ما يتحركوا.

وبعد ما الخط سكت اتأكدوا ان ابو موسى نزل فاخد من والده الخاتم كدليل

لوالدته واخد الفلوس وسناه عشان يسبت انها جريمة ق@تل بدفع السرقة وبعدها اخد سالم الس@كينة وخباها في شراباته وهرب بسرعة من شباك الحمام ونزل جان هو كمان من مسطرة الحمام وطلع من باب البيت لاوضته على

السطح بسرعة اما سالم فهرب بعيد بالس@لاح وكان المفروض يرميه في اي مكان واخيرا وبعد اعتراف جيم تم احالته لمحكمة الاحد واتقبض على سالم بتهمة الاشتراك في جر@يمة والتستر عليها وتهمة محاولة قتَ@ل ليلى الياس هانم.

⛔️ تنويه عام ⛔️ سعر الذهب عيار 21 : استمر سعر الذهب عيار 21 في استقراره، اليوم ، بعد صعود بقيمة 24 جنيها ، ليسجل جرام 21 الآن نحو 3309 جنيهات.

الصفحة السابقة 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!